Re: Menedzer pamieci - strony

Autor: Chris (tester20_at_wp.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 18:48:22 MET

"Zodiaq" sie dopytuje:
> "Chris" <tester20_at_wp.pl> popelnil w news:9t6795$hj6$1_at_news.tpi.pl:

> Wiecej info potrzeba - ci sie dzije?? kiedy?? jakie dokladnie komunikaty??
> jaki system??

Objawy:
Uruchomiony program muzyczny (Cubase), ktory odtwarza jakas tam zapetlona
fraze motywu muzycznego i co jakis blizej nieokreslony czas nastepuje
przewanie odtwarzanej muzyki (zadlawienie) na okolo sekunde ["Monitor
systemu" ukazuje w tym momencie "zaklocenia strony" (takze zwiekszona ilosc
"stron wchodzacych") przy czym obciazenie procka wynosi raptem ~20% i
podczas owych "zwiekszonych zaklocen praktycznie sie nie zmienia"], po czym
muza dalej gra...
Jakiekolwiek zmiany w opcjach programu nie maja wplywu lub tylko pogarszaja
aktualny stan rzeczy.
Btw, owe "zaklocenia strony" wystepuja caly czas (~30-50/s), a wspomniany
program nie ma na nie wplywu - skoki zwiekszonych "zaklocen stron" (do 100/s
i wiecej) pojawiaja sie przy normalnym (np. teraz kiedy pisze te slowa)
uzytkowaniu komputera...
A skoro juz o hardware mowa:
Duron 800, 2x256MB (133MHz), Soltek 75-KAV [4in1 433v(a)], SBLive (value),
LW3.0, DX8, W98SE, zadnych konfliktow, nawet jedno przerwanie wolne, cos
jeszcze co mialoby znaczenie?
Probowalem nawet wylaczac pamiec wirtualna - zadnej roznicy... :(
Wyjasnienie do "zaklocenia stron" brzmiace: "Liczba awarii stron w ciagu
sekundy" nic mi nie mowi... ;[

> pozdrawia Zodiaq...

Pozdrawiam
Chris