Re: Menedzer pamieci - strony

Autor: Chris (tester20_at_wp.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 18:56:34 MET

"Radoslaw Sokol" insynuowal:
> Hi,

Yo! ;]

> co oznacza owe "zaklocenia strony" w menedzerze pamieci...
>
> Prawdopodobnie chodzi ci o "page faults", a więc przerwania zgłaszane
> w momencie potrzeby załadowania strony pamięci z pliku wymiany (pamięci
> wirtualnej). Ich zmniejszenie jest możliwe przez dołożenie pamięci RAM,
> zoptymalizowanie systemu lub wręcz zmianę systemu operacyjnego.

Oj, najlepsza optymalizacja bedzie chyba wlasnie zmiana systemu
operacyjnego... ;]
Ale...
MacOS X jest jak sama nazwa wskazuje na macintoshe, a u brata, ktory
prowadzi mini studio muzyczne na mac'u zadnych jakichs durnowatych problemow
jak ten, w moim przypadku nie spotrzeglem... Mac'i wciaz jednak sa zbyt
drogie jak na moja dziurawa kieszen...
Linux, cool systemik, tylko kurce, tloske z oploglamowaniem
(profesjonalnym do zajmowania sie muzyka - w kazdym razie nie slyszalem o
wersji Cubase'a na Linucha) slabo... Mam nadzieje, ze to sie szybko zmieni,
ale teraz mamy "teraz" (heh, jak juz zaczynam filozofowac, to oznacza, ze
czas najwyzszy konczyc...).
Btw, ponoc ma sie pojawic pod Linuxem tak dobra emulacja Windows, ze nawet
ma byc lepsza od pierwowzoru... :o
Odnosnie konfiguracji mojego PieCyka - opisalem go w odpowiedzi na post
Zodiaq'a).

> | Radosław Sokół |

Pozdrawiam
Chris