Re: kontroler Hpt 366 na abicie i instalki..

Autor: Pollux (spam_at_won.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 23:29:27 MET

Użytkownik "Roger" <roger7_at_NOSPAM.poczta.onet.pl
> napisał w wiadomości news:9t6lgv$csj$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...
> "lupazoom" <lupazoom_at_wp.pl> wrote in message
> zawsze mozna sciagnac ze strony producenta
> www.abit.com.tw

Szanowny Kolego, z doświadczenia radzę nigdy nie instalować żadnego
systemu na kontrolerach HPT 366 lub 370. Z doświadczenia po prostu.
Miałem gdzieś tekst Abitowy lub Highpointowy który przed tym przestrzega.
Miałem też fatalne w skutkach próby fdiskowania i formatowania pewnych
typów dysków podpiętych bezpośrednio do HPTka. O ileż bezpieczniej
pewniej i bardziej elegancko jest zainstalować np. WIN2K lub NT
na normalnym standardowym kontrolerze IDE, po czym zainstalować
właściwy dla danego systemu i danej wersji BIOsa HPTkowego sterownik.
Po czym podłączyć dysk do tegoż. Ileż w tym roboty, a ileż mniej
niespodzianek i czasu straconego na poszukiwanie przyczyn
np. dziwnych braków w systemie.
Sam doświadczyłeś czegos w tym stylu wszak, a z faktami dyskutować
nie wypada raczej.

Tekst typu "chyba po to jest by od razu" kosztował mnie kiedyś
sporo pracy i jeden dysk. Podejrzewam ponadto,
że nikt sensowny nie wkłada wszystkich urządzeń do kompa,
nie zapełnia wszystkich slotów zabawkami przeróżnymi i instaluje system
mając wszystko to na kupie.
Choć oczywiście ma prawo od razu wrzucić instalowanemu systemowi
cały ten jazz, bo od tego one są by były.

Instalowanie systemu to sztuka. Choc może dla niektórych to czynność
po której system jakoś chodzi. A miała być jakość, "ć" zniknęło in statu
nascendi.

Przepraszam za dygresje niepotrzebne, już nie będę

Pozdrowienia

Pollux