Re: Ponownie - jaka plyta dual do celerow?

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 18:34:10 MET

Dnia Sat, 17 Nov 2001 17:48:48 +0100, "Tomasz Nowicki"
<tomnowik_at_polbox.com> napisal(-a) cos takiego:

>Tak, tylko gdzie kupic i dlaczego tak drogo? A poza tym mam aktualnie p2bf i
Eee, jakie drogo.. moge Ci zalatwic (ale musze sprawdzic) p2b-ds za 550 zl
komplet (pudlo, cd manual, kable) nawet z jakas mala gwarancja.. ale czy
Tobie trzeba SCSI? Bo jesli nie, to mozna cos taniej jeszcze wyrwac... za
400 mam do opylenia ATC6260 (tez SCSI, Adaptec 7880) - chodzi na tym
spokojnie NT4/w2k, plyta w pudelku, cd, manual kable. Chodzi u mnie
non-stop od paru miesiecy

>jej zywot moralny dobiega konca (chyba). Zdrugiej strony jakby dac dwie 800
ZYwot moralny dobiega konca ;)) bx jeszcze duzo pozyje, cos mi sie wydaje..
a na pewno w dualach

>(chyba by dzialalo?) to mozna przez jakies dwa lata wytrzymac, moze dluzej.
>Tyle, ze pozniej wszystko do wymiany, niestety... Sam juz nie wiem.
Masz za duzo kasy? kup jakies 500/600 i podkrec - bedziesz mial to samo :)
za polowe ceny. Ostatnio kupilem p3 450 za 230 zl, bez targowania...

>jakos sie nie spotkalem w cennikach hurtowych z dualami Gigabyte ostatnio.
>Moze zle szukam?
Ja nie pisze o nowych plytach, tylko o uzywanych - nowe sa zbyt drogie

>A dlaczego? Krzaczy sie?
Nie, ale to jest na VIA... a do Intela tylko Intel. Ale jak kto lubi,
ludzie pracuja i na vp6

>PS. A czy ktos moze slyszal cos o dwuprocesorowosci w przypadku
>tualantine'a?
Ja nie slyszalem, bo mnie to nie interesuje - za droga zabawa..
Zastanow sie nad ta p2b-d(s) - to fajna plyta, chodzi spokojnie pod kazdym
systemem

Pozdrawiam,

mailto: jgoralski_at_faq.net.pl
GG: 425767 (ICQ mi zdechlo..)