Re: Ponownie - jaka plyta dual do celerow?

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik_at_polbox.com)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 17:48:48 MET

Uzytkownik "Jarek G." <jgoralski_at_faq.net.pl> napisal w wiadomosci

> Ja Ci polecam p2b-d(s) chociaz stara, ale jara;

Tak, tylko gdzie kupic i dlaczego tak drogo? A poza tym mam aktualnie p2bf i
jej zywot moralny dobiega konca (chyba). Zdrugiej strony jakby dac dwie 800
(chyba by dzialalo?) to mozna przez jakies dwa lata wytrzymac, moze dluzej.
Tyle, ze pozniej wszystko do wymiany, niestety... Sam juz nie wiem.

> poza tym Gigabyte robi(-l) fajne plyty, Epox chyba tez sie kiedys pokalal

jakos sie nie spotkalem w cennikach hurtowych z dualami Gigabyte ostatnio.
Moze zle szukam?

> Abita vp6 nie polecam...

A dlaczego? Krzaczy sie?

T.

PS. A czy ktos moze slyszal cos o dwuprocesorowosci w przypadku
tualantine'a?