Re: Robaczki w WINDOWS

Autor: Mihau (mihauek_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 14:05:03 MET

In article <B81A9E2C.A828%komord_at_polbox.com>, komord_at_polbox.com says...
> Co sie dzieje? Po paru minutach pracy na WIN 98 wszystkie fonty (menu i
> inne) zamieniaja sie w "robaczki". Po restarci wszystlo jest OK.
>

> Na jakiej zasadzie windows uzywa fontow do wyswietlania ich w menu
> aplikacji? Mam przypuszczenei ze miesz tu Adobe ATM.
>
> Pewniw to cos znanego. Troche mi sie speszy zeby wszystko bylo OK.
> MOZE KTOS MA DWIE MINUTY CZASU I POMOZE-NAPISZE. Darek

A ile czcionek masz zainstalowanych w Windowsie? Pamietam, ze Windows
przy duzej ilosci fontow wariowal... mozliwe ze Adobe zainstalowal kilka
tys. dodatkowych czcionek... Usun czesc z nich (te ktorych napewno nie
bedziesz uzywal) i sprawdz czy sie poprawilo...

Pozdrawiam
Mihau