Robaczki w WINDOWS

Autor: DAREKpolbox (komord_at_polbox.com)
Data: Fri 16 Nov 2001 - 10:42:52 MET

Co sie dzieje? Po paru minutach pracy na WIN 98 wszystkie fonty (menu i
inne) zamieniaja sie w "robaczki". Po restarci wszystlo jest OK.

Na jakiej zasadzie windows uzywa fontow do wyswietlania ich w menu
aplikacji? Mam przypuszczenei ze miesz tu Adobe ATM.

Pewniw to cos znanego. Troche mi sie speszy zeby wszystko bylo OK.
MOZE KTOS MA DWIE MINUTY CZASU I POMOZE-NAPISZE. Darek