karta graficzna i tv

Autor: sex22_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 15 Nov 2001 - 22:29:51 MET

Witam
Mam pewien problem, posiadam dosyć wiekowa kartę voodoo rush 3d. Ma ona wyjœcie s-video i vid out oraz stereo (+monitorowe). Jak podłšczam tš kartę do telewizora to mam na nim obraz czarno biały i nie ma dŸwięku? Podłšczam to kablem, który z jednej strony ma eurozlacze a z drugiej S-video. Próbowałem także Video Out i Eurozlacze, ale działa również na czarno biało. Czy da się to jakoœ podłšczyć, aby działało w kolorze i z dŸwiękiem? Czy jest jakiœ program, który pozwala sterować ustawieniami telewizora przy tej karcie( ewentualnie stery do tej karty?

Dzięki za pomoc.