KARTA TELEWIZYJNA - problem

Autor: HaMM3r (hammerx_at_box43.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 22:24:25 MET

Witka.
mam Tuner TV prolink - pixelview z radiem
sterownik 4.19e
mam go ze sprzetem:
- riva TNT2 m64
- abit BE6 II z najnowszym biosem XU
instaluje sie poprawnie, jak wlaczy sie TV to jest obraz
ale nie mam !!!GLOSU!!!
z tego co sie dowiadywalem, to znajomi mieli problemy z wizja tylko
zmienialem sloty PCI na wszystkie mozliwe i bez skutku
wywalilem wszystkie inne karty rozszerzen (z tylu jest wyjscie audio na ka
rcie)
nie potrzeba podlaczac przez k. muzyczna
na innym kompie dziala bez zarzutu
moze to wina starej plyty...
a moze sie jakos gryzie grafika z ta karta... nie mam pojecia
prosze o pomoc, ew o przypomnienie info, jesli juz sie taka sprawa pojawila
na liscie...
thx z gory...
HaMM3r