Re: i815 vs. Via 133 (bez pojny proszę ;-))

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 00:03:41 MET

On 13 Nov 2001 10:10:53 GMT, Slawomir Marczynski
<slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl> wrote:

>O i815 nie wiem, czy jest schrzanione. Moze tak - moze nie.
Jest. ;-) Mogloby wiecej pamieci obslugiwac :-P

>O 686b wiem, ze ma feler. No to czy ja jestem masochista, aby
>brac chipset, o ktorym od poczatku wiem ze nie jest w porzadku?
Ja nie jestem i biore plyte o ktorej wiem, ze producent sie postaral i
ten nieszczesny Bios zmodyfikowal (ew wiem, ze pozainstalowaniu 3in1
wszystko gra)

>Ja tez. Nie mam - juz - po prostu chipsetu VIA. :)
A ja mam Via i nie mam problemow :-) (glupia sprawa)

>Wlasnie... jak to zrobic w Linuksie? ;>
Nie jestem znawca tematu ale o ile slyszalem to nawet bez specjalnych
kombinacji potrafi na VIA dzialac. Co najwyzej po wkompilowaniu tego i
owego dostaniemy lepsza obsluge hardware.

Wiec moze jednak to nie VIA jest zchrzanione a wiodacy sytem
operacyjny pod ktorym to najczescie sie te rozne niesamowite bugi
objawiaja? (nie tak do konca zaruje)

Pozdrawiam
GLide