Re: Oficjalny koniec SDI :-(

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 20:40:44 MET

GoTaR wrote:

> R.B. <robert.bargiel_at_pandora.be> skribis:

> SDI to protokół? ROTFL!

nie czepiaj sie skrotow myslowych jesli mozesz.
chodzilo mu o protokol na ktorym bazuje SDI.
jesli kazdy bedzie sie superscisle wyrazal, to wyjasnienie
byle drobiazgu urosnie do miana epopei narodowej.
wiesz co z tego konkretnie wyjdzie? podpowiem ...... Dziady !

no to tyle mojej zgryzliwosci na temat lekcji j.p. ktorych
nie cierpialem :))))))))

> To idź misiu obejrzyj aktualne wskaźniki światowe - jeśli chcesz to dam
> Ci namiar na wykład prof. Jajszczyka, gdzie masz to namalowane na
> wykresie wraz z prognozami na najbliższe lata.

tu tez warto uscislic. z technologicznego punktu widzenia ISDN to
kompletny przezytek. z praktycznego nic na to nie wskazuje,
bo poki co od groma i ciut ciut jest telefonow analogowych.
a nic nie wskazuje na to, by dla klienta koncowego cos innego niz ISDN
bylo bardziej konkurencyjne. ISDN w telekomunikacji to cos
takiego jak FDD 1.44 w komputerach :))))))))) nikt go nie chce
a praktycznie kazdy musi miec.

> ? Za dużo na dziś wypiłeś.

tu owszem. za duzo wypil :) jak sie znajduja jelenie ktorzy
podpisuja cyrografy, to dzialania tpsa sa jak najbardziej prawne.