Re: win me! i klopoty

Autor: hszan (hszan_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 11:55:57 MET

Użytkownik syfon <syfon_at_kosmos.kn.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3BF0F1E0.7AD05CF6_at_kosmos.kn.pl...
> Od jakiego czasu stosuje Win Me! Juz zdazylem sie przekonac, ze to
> wielkie g. i w niedlugim czasie przejde na Win2k, ale to wymaga troche
> czasu wolnego (jak to zwykle przy przeinstalowaniu systemu). Od wczoraj
> mam nastepujacy problem: Uruchamiam Win Me! Idzie ladnie pokazuje pulpit
> i... po jakims czasie (roznie 10sek-5min) zaswieca sie lampka od dysku i
> komp wisi. Co moze byc nie tak? Moze jakies sugestie? Czy to wina
> windozy, czy tez jakiegos urzadzenia? Moja konfiguracja:

Najprawdopodobniej to klopoty z chlodzeniem procka. Sprawdz coolera, radiato
oraz wiatrak w zasilaczu. U mnie byl taki sam proble bo sie kabelek wkrecil
w wiatrak zasilacza i sie ciagle zawieszl.
pozdrawiam
hszan