win me! i klopoty

Autor: syfon (syfon_at_kosmos.kn.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 11:11:44 MET

Od jakiego czasu stosuje Win Me! Juz zdazylem sie przekonac, ze to
wielkie g. i w niedlugim czasie przejde na Win2k, ale to wymaga troche
czasu wolnego (jak to zwykle przy przeinstalowaniu systemu). Od wczoraj
mam nastepujacy problem: Uruchamiam Win Me! Idzie ladnie pokazuje pulpit
i... po jakims czasie (roznie 10sek-5min) zaswieca sie lampka od dysku i
komp wisi. Co moze byc nie tak? Moze jakies sugestie? Czy to wina
windozy, czy tez jakiegos urzadzenia? Moja konfiguracja:
Abit BE-6 II
Celeron 800
512MB RAM
GF2 MX32 PowerColor TV-out
Sound Blaster Live!
Zoltrix Sagitta
Genius 2500 PCI
CD LG x40
HDD IBM 13GB 7200 (kodu nie pamietam, bo nie mam teraz dostepu do kompa)
HDD Maxtor 40GB
CTX PR960F
Lexmark Optra E312
HP670C