Re: Kilka pytań i zestaw do oceny... :-)

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 03:24:51 MET

On 12 Nov 2001 18:54:23 GMT, marco <usenet_at_marcoos.net> wrote:

>Takie testy sa dlamnie o kant tylka - oceniaja wydajnosci i pare innych dupereli zamiast stabilnosc
>dlugodystansowo. nie da sie dokladnie sprawdzic plyty w kilka dni. Dlatego kazda firma musi sobie
>u mnie najpierw zapracowac na jaka taka reputacje. A po kilku modelach Shuttle bal bym sie to
>kupowac.

Ale Anandtech wypracowal sobie test na stabilnosc i konsekwentnie
uzywa go do kazdej plyty, przez co wyniki sa porownywalne (oczywiscie
nie uzlednia on serii plyty itp, ale trudno, zeby testowal co tydzien
jedna plyte tego samego modelu w ceach porownawczych)
Faktem jest, ze swoja A7V133 kupilem po tym jak wlasnie u nich zebrala
najlepsze noty (z plyt na KT133A) za stabilnosc. TO jest moj pierszy
Asus (wczesniej holdowalem Abitowi - Asus podpadl mi po tym jak
okazalo sie, ze przez swoja konstrukcje P2B notorycznie wiesza sie pod
PhotoShopem i Karolem)) i nie zawiodlem sie.

Pozdrawiam
GLide