Re: nowy pecet - prosba uprzejma o doradztwo

Autor: rafalm_at_a4.pl
Data: Mon 12 Nov 2001 - 23:22:40 MET

> dzieki za konkret
>
> a. czy nagrywarki cd wraz z dvd są ok czy lepiej miec osobne napędy?
> b. dyski WD są najlepsze (mam jakies nienajwspanialsze wspomnienia)?

  Nie znam bezawaryjnych dysków. A z WD miałem do czynienia i nie straciłem
  do nich zaufania. Zresztą od 1,5 roku działa u mnie WD 20GB i odpukać
  niezawodnie. IBM jeden jaki miałem po roku padł. Jeszcze z czystym
  sumieniem mogę zwrócić twoją uwagę na Fujitsu, choć ponoć firma
  wycofała się już z produkcji hdd.
  b. Raczej osobno i wygodniej i bezpiecznie, a para Teac CDRW i CD
  powinna Cię zadowolić (oczywiście w przenośni). Choć może to być
  również CDRW Plextora. A jeszcze k.dźwiękowa...może warto spojrzeć
  przychylnym okiem na coś innego niż SB np. Videologic SonicFury
  (testy na frazil.wroc.pl).
Rafał