Re: nowy pecet - prosba uprzejma o doradztwo

Autor: arturas (arturas_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 09:36:25 MET

> b. dyski WD s=B1 najlepsze (mam jakies nienajwspanialsze wspomnienia)?

ja nie narzekam, mam 3 w domu (najstarszy ma 5 lat najmlodszy 2) i
rzaden sie nie rozlecial ani nie wykazuja checi do rozlatywania sie.
ostatnio jednak zaczalem kupowac fujitsu - sa cichsze - to obecnie
jedyny powod, a gdy je kupowalem, mialy 7200 odr/min, a caviary jeszcze
5400. potrzebowalem czegos szybkiego do baz danych i dlatego wybralem
fujitsu.
mysle, ze przy dzisiejszych cenach, gdzie sa do siebie bardzo zblizone i
jakosci nalezy kierowac sie jedna zasada: aby nie seagate bo z tym mam
baaaardzo przykre doswiadczenia.

Arturas