Szuflada w cd-romie

Autor: pasikonik (mihal_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 22:26:46 MET

Witam wszystkich grupowiczow. Mam pewien problem z cd-romem. Zaczelo sie od
tego, ze laser sie tak zabrudzil, ze ledwie co czytal plyty. Zadne plyty
przeczyszczajace nie pomagaly, wiec postanowilem rozebrac go na czesci
pierwsze i recznie przeczyscic laser. Po ponownym zlozeniu chodzi jak
rakieta, ale zaczela nawalac szuflada. Po otwarciu klapka wyjezdza i po 2,3
sekundach sama sie chowa. Normalnie powinna sie chowac po nacisnieciu
przecisku lub popchnieciu jej. Moze wiecie w czym jest problem. Cd-rom
zlozylem tak samo jak byl przedtem (tak mi sie wydaje).
pozdrawiam
pasikonik