Re: Nagrywarki Traxdata 24x 299 DM czy warto ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 22:04:32 MET

wojo napisał:

> A najmniejsze to beda 1,3 GB ( wiekszosc to beda 1,4 i 1,6 choc i tak 2 GB
> to typowe ;))))))))))
>
> Ale kto to kupi jak za 3 zl beda 10 GB DVD RAM ?
>
> Ech .......
> Ale i tak zrzucenie typowego dysku na plytke bedzie problemem, bo sredni
> dysk bedzie 400 GB ( choc 1,2 TB nie bedzie problemem)
> No moze nie za rok ale........
> Na szczescie 200 GB plytki sie rozpowszecniac zaczna.........

Tak sie wlasnie zastanawiam.
Bo to co napisales pewnie bedzie rzeczywistoscia za kilka lat.

I zalozmy ze sa juz te plytki 200 GB po 5 zl i dyski 10 TB i kompy z
prockiem 20 Ghz
i co z tym mozna zrobic ?

Jezeli nie zostana szybko wprowadzone systemy rozpoznawania glosu i
dyktafony rozpoznajace glos,
to pewnie, wkrotce calosc intelekltualnej aktywnosci czlowieka,
produkowanej na calym swiecie,
bedzie sie miescic na jednej plytce TB / moze na miesiac, tydzien czy
dzien.

Ale na jednej plytce zmiesci sie caly tekst wyprodukowany przez cala
ludzkosc.

Zatem jedynie video/multimedia beda w stanie zapelnic te TB pamieci
plytek.

Czyli filmy/ video monitoring itd.
ale co dalej ?

Np. taki jeden TB CD pewnie zmiesci wszystkie piosenki z calego swiata w
formacie MP3, wydane w ciagu tygodnia/miesiaca.

I nareszcie dochodzimy do przelomu, ze mozliwosci archiwizacji beda
wieksze od mozliwosci tworzenia materialow do archiwizowania.

Ale co dalej poza multimediami/grafika/video/muzyka ?

Pewnie 10-100 x 1 TB CD bedzie zawieralo calosc archiwum ftp programow/
caly usenet
ale co dalej ?

Jacek