Re: problem z ATI Rage 128 PRO

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 20:28:15 MET

> po pierwsze ustaw AGP x2

sprawdze...

> oczywiscie to ciagle jeszcze dosc mocna karta na celku 800 w UT spoko da
> sie grac w 1024 i wszystkim na max (fps powyzej 50 tyle ze karta jest 32
> a nie 16 megowa)

800X600 mu wystarczy, a karta jest 16 megowa

>trzeba tylko pamietac ze przed
> instalacja sterownika ATI trzeba zainstalowac DX8.0

tak zrobilem

>i karta musi byc
> wykryta jako standardowa VGA,

no win2k i Xp nie wykrywa jej jako standart. VGA tylko jako rage lub
velocity (dokladnie nie pamietam, a nie mam kompa przed oczami)
czyli sugerujesz zeby ja zmienic na standart VGA a potem zainstalowac stery
ATI ?

>wiem ze z ta karta sa problemy z AGP x4
> przy plytach na via i ze nie dalo sie zainstalowac sterow jak bylo
> najnowsze 4in1 (mowil mi o tym moj kumpel blizszych szczegolow nie
> znam),

stery instaluja sie bez problemow

>no ale na AMD+via ze wszystkim sa problemy wiec jak ktos juz sie
> na to uparl to niech sie sam martwi

a swistak siedzi i zawija te bajki.... ;-)

pzdr. i thx za help.

trzmiel