Re: problem z ATI Rage 128 PRO

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 20:12:14 MET

trzmiel wrote:

> sprzedalem kumplowi "stara" plyte MSI K7T Turbo+athlon 1200+ 256 mb
> infineon. Nie mial kasy zeby kupic ode mnie jeszcze GTSa Elsy i > zalatwilem
> mu wspomniana w topicu karte w wersji 16 MB.

po pierwsze ustaw AGP x2

> znam sie na ATI. Czy ta ATI RAGE 128 PRO w ogole powinna dzialac z
> akceleracja 3D

oczywiscie to ciagle jeszcze dosc mocna karta na celku 800 w UT spoko da
sie grac w 1024 i wszystkim na max (fps powyzej 50 tyle ze karta jest 32
a nie 16 megowa)

> biosie lub cos podobnego ? Bios jest najnowszy 3.1, z 3.0 bylo to samo.
> Jakich sterow uzyc?

aktualnie najnowszymi oficjalnymi sterownikami sa 4.13.7192, jak ja jej
jeszcze uzywalem (jakies 3 miechy temu) to uzywalem sterownika w wersji
4.13.7078 i wszystko dzialalo super, trzeba tylko pamietac ze przed
instalacja sterownika ATI trzeba zainstalowac DX8.0 i karta musi byc
wykryta jako standardowa VGA, wiem ze z ta karta sa problemy z AGP x4
przy plytach na via i ze nie dalo sie zainstalowac sterow jak bylo
najnowsze 4in1 (mowil mi o tym moj kumpel blizszych szczegolow nie
znam), no ale na AMD+via ze wszystkim sa problemy wiec jak ktos juz sie
na to uparl to niech sie sam martwi

poz.