Systemy firmy IBM - czy to zgodne z "tajwańskimi" st

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 18:02:48 MET

Czy są tu jacyś użytkownicy komputerów z P!!! marki IBM?
Zamierzam kupić obudowę z płytą główną, prockiem i pamięcią RDRAM
za bardzo niską cenę i zastanawiam się, czy IBM stosuje swoje pomysły
na topologię płyty głównej czy jest zgodny ze standardami "taiwańskimi"?
http://www.tigerdirect.com/applications/partners/microsite.asp?id=ob
Wiem na pewno, że cała seria Hewletta Packarda ma nietypowy układ
gniazd na płycie i "typowe" obudowy nie pasują do płyt i vice-versa.
Komputerów marki IBM z prockami PIII niestety nie miałem jeszcze
okazji obejrzeć więc nie wiem jak to z nimi jest - czy ktoś wie?
A jak w ogóle wygląda kwestia konstrukcyjna i jakościowa obudów IBM?
Czy jest to coś warte uwagi czy raczej sobie podarować?