Re: Pomozcie cos sie dzieje z plyta Gl

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 16:48:38 MET

Użytkownik midas <bartyzel_at_alf.ifj.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9soemh$r3k$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...

Jeśli to nie jest bateria, to masz uszkodzoną płytę/BIOS. Zaktualizuj BIOS
jeśli możesz.
Jest wiele konstrukcji BIOSów i spotkałem takie, w których po wyciągnięciu
baterii nie traciłem ustawień. Nie wnikając w to jaka konstrukcja jest w
Twojej płycie zastosowana, polecałbym jednakże odświeżyć BIOS (choćby na ten
sam). Może to poskutkuje.
Data stoi po wyłączeniu kompa, czy zawsze? Zegar chodzi, czy też staje?

Maciej N.