Re: shuttle AK12 v3.0 + athlon

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 09:27:54 MET

> tego to juz na maxa nie kapuje...dwie zmiany plyty i ciagle te same
objawy.
> windows2000 i NT sie wieszaja w trakcie instalacji, win98 instaluje sie,
ale
> wiesza sie co chwile w trakcie pracy, to samo w millenium...
> i teraz uwaga najlepsze: czesci byly kupowane w firmie Axel...w sobote tam
> byl kumpel i pyta sie co jest bo nic nie moze dalej zrobic ze sprzetem a
na
> to jakis idiota odpowiedzial, ze wie co jest, ale nie powie... ;) swoje
> [...]
no ładnie, współczuję. widzę dwa rozwiązania:
1. póki sprzedany towar objety jest rękojmią/gwarancją/czymkolwiek innym
przewidzianym przez prawo handlowe, proponuję zawieźć sprzęt do gościa,
rzucić mu go w twarz i kazać natychmiast udowodnić że sprzęt jest sprawny
(niech poskłada działającego kompa i obstaluje na nim któreś Winy).
2. jeżeli komp wiesza się w losowych momentach spróbować wymienić RAM, ew.
instalować inne drivery (chyba, że te co są pochodzą z pewnego źródła i
muszą działać).

życzę sukcesów i pozdr.

CHOOCH