shuttle AK12 v3.0 + athlon

Autor: Dziad (marin_at_grandnet.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 08:59:35 MET

Witam!
tego to juz na maxa nie kapuje...dwie zmiany plyty i ciagle te same objawy.
windows2000 i NT sie wieszaja w trakcie instalacji, win98 instaluje sie, ale
wiesza sie co chwile w trakcie pracy, to samo w millenium...
i teraz uwaga najlepsze: czesci byly kupowane w firmie Axel...w sobote tam
byl kumpel i pyta sie co jest bo nic nie moze dalej zrobic ze sprzetem a na
to jakis idiota odpowiedzial, ze wie co jest, ale nie powie... ;) swoje
slowa poparl niewiedza mojego kolegi...jako przejaw dobrego serca
podpowiedzial, ze chodzi o GOST lub GHOST(trudno bylo wykumac po jego
wymowie z czym to zjesc) Czy ktokolwiek z Was wie o co temu losiowi
chodzilo? grunt to dobry blef, ale nie w taki perfidny sposob...

Marin

ps. i jeszcze moze wyjasnie Wam definicje pomocy technicznej swiadczonej we
wspomnianej firmy dla swoich klientow.

scenka rodzajowa:

klient: co mam z tym zrobic? wczoraj kupilem u was te czesci i nic nie
dziala...
sprzedawca: wynika to z Pana niewiedzy. wiem, ale nie powiem. Moge to
zrobic, ale co z tego bede mial? proponuje 50,-

otoz tak wyglada wyslawiany darmowa pomoc techniczna dla swoich klientow