Re: Win98 na Win ME

Autor: hszan (hszan_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 14:56:22 MET

Użytkownik finko <finko_at_tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9slkou$6du$1_at_news.tpi.pl...
> Zdecydowałem się... zainstalować win me, tylko teraz nie wiem czy jak
nagram
> go na win98 katolog "Windows" nie będzie mi zajmował tyle miejsca co razem
> Win98 i Me, czy kiedy mam już zainstalowany Win 98 to kiedy uruchomie
setup
> Win me będe mógł zmienić katalog gdzie on się zainstaluje?

Wkladasz plytke z ME z poziomu 98 (przedtem zamykasz wszystkie anttvirusy),
uruchamia ci sie ekranik i postepujesz jak wedlug wskazowek instalatora. ME
nadpisze swoje pliki na te z 98. Szczerze mowiac to lepiej zostac przy 98
(wg mnie ME to shit)
hszan