Re: 300 pln

Autor: chemik333 (chemik333_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 23:14:10 MET

Użytkownik "Chooch" <lawniczak_at_idea.net.pl> napisał w wiadomości

> A jak to teraz jest z tymi Lexmarkami, bo kiedyś to oryginalne cartridge z
> atramentem kosztowaly prawie tyle co nowa drukarka. Cos sie zmienilo w
tekj
> kwestii ?

To zalezy gdzie kupujesz... jak w supermarkecie to placisz 200 zeta razy
2... :(((
jak na gieldzie to okolo 120 razy dwa... :-
ja mam za darmo z roboty :)))

> P.S. Jak już wczesniej pisalem ja bym brak Epsona.
nie pamietam jak jest z tymi podstawowymi epsonami, ale chyba tak samo
zawijaja kartki jak HP podczas wydruku, co mi sie CHOLERNIE nie podoba. Wiem
ze Canon ma taki sam sposob podawania papieru pod glowice, tzn. kartka z
pozycji prawie pionowej podjezdza i jest wyginana o jakies 70 stopni,
natomiast w HP jest to 180, a to dyskwalifikuje niektore rodzaje papieru...
Canon ma tez ograniczenie gramatury papieru bodajrze do 105 g/m2 co sprawia
ja czasem nieuzyteczna (w moim przypadku, jako ze czesto drukuje na grubym
papierze). Lexmark ma chyba 270 g/cm2... Ale i tak przecietny uzytkownik nie
odczuje tego... Owszem tusze moze sa za drogie, ale tez mozna uzupelniac, a
i tak nawet w porownaniu do Canona wychodzi drozej tylko czarny tusz...

Pozdroofka :)

--
chemik333 :)