Re: Obudowa z 4 duzymi kieszeniami? i nagrywarka?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 23:19:00 MET

"mosciak" <moscio_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Pavlos" <pavlos_at_katowice.home.pl> napisał w wiadomości
> ma,
> (wysokosc

lepiej kup bigtowera, poza miejscem masz lepsza cyrkulacje powietrza, a w
takim midi, jak puscisz tasmy ide do wszystkich urzadzen, to nie bedzie
zadnego obiegu powietrza...

> niestety prawda. w wiekszosci wypadkow tak wlasnie jest, chyba ze obudowa
> jest bardzo szeroka.

bardzo, czyli jakies 5-7 cm szersza niz zwykle ;)

> nagrywarke
>
> raczej osobno, jak bedziesz chcial kopiowac cd'ki to docenisz taka
> kombinacje. Jak brak ci kasy to cdr wystarczy na dobry poczatek, a kiedys
> zapodaj sobie tylko dvd a nie kombinoj z cdr +cd+dvd. nonsens

jak bedziesz uzywal cdr jako czytnika, to znaczaca skrocisz jego zywotnosc,
natomiast jesli od razu kupisz dvd, to mozesz sobie spokojnie darowac
cd-roma, tak wiec jak kupujesz to:
cdr i cdrom lub cdr i dvd

i oczywiscie w pelni zgadzam sie z przedmowca co do combo cdr+dvd - nigdy z
zyciu!