Re: Oficjalny koniec SDI :-(

Autor: Roman (rfonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 13:42:41 MET

Well, jak tak liczymy, to jeszcze trzeba dołożyć koszt opłacenia człowieka
od tej szafy, kabelków, prądu, ogrzania pomieszczenia w którym szafeńki
stoją, zrobienia sieci - dojścia do Internetu itd. itp. ;)

Ale nawet, jak przyjmiemy te 2.5kPLN, to nadal nie wierzę, że za 1000x to
samo zapłacą 2.5 miliona. Ta radomska fabryka też się cieszy, że w ogóle ma
co robić, w dzisiejszych czasach.
Trzeba też brać pod uwagę fakt wygryzania z rynku konkurencji, co też
marketingowcy mogą przeliczyć na konkretne złotówki w różnych postaciach...

mniejsza zresztą z tym
pozdro,
Roman