Re: Oficjalny koniec SDI :-(

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Fri 09 Nov 2001 - 11:43:38 MET

> Skąd ta cena ?! Nie wiem, może wziąłeś skądś cenę detaliczną... tp$a robi
> hurtowe zakupy i w życiu nie uwierzę w 2kPLN za przestarzałe już w sumie
> pudełko HIS.

Bo to nie jest cena "pudełka" - zapomniałeś o reszcie sprzętu na centrali
!!!

Tu masz kawałek oferty (dla TPSA) "Radomskiej Wytwórni Telefonów S.A" bo tak
naprawdę to oni to produkują (na licencji ericssona) i sprzedają tepsie.

OFERTA CENOWA SYSTEMU

HOME INTERNET SOLUTION

Ceny poniżej obejmują koszty przypadające na jedną linię systemu zarówno
po stronie abonenta jak i centrali)

Koszt 1 linii ver. 1.5- 525 USD
Koszt jednego systemu (16 abonentów) - 8 400 USD cena wg kursu NBP z dnia
zakupu.

W skład jednego systemu wchodzi:

1) Półka 19" -1 szt.

2) Karta zarządzająca HiS-NAC -1 szt.

3) Karty abonenckie HiS-LT -16 szt.

4) Modemy abonenckie HiS-NT -16 szt.

To cennik trochę stary ale nie sadzę aby coś się drastycznie zmieniło.

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl