Re: [ CTX ] i dwie poziome linie :(

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 21:11:40 MET

"Arkadiusz Ryćkowski" <arekr_at_astercity.net> wrote in message

> BTW: taki monitorek tylko że 711 kupiłem jakieś 2-3 lata temu. Teraz
> odpaliłem drugi komp ze starą 14'' sprzed 6 lat
> bosz co kula - zupełnie nie wiem jak na tym mogłem pracować

Taa :-) do wygodnego sie latwo przyzwyczaic :-)
Do testow mialem 2x 19" testy www.twojepc.pl Nec vs LG :-) i jak sie po
miesiacu znow przesiadlem na moja 15" to pod dwoch miesiacach sie nie moge
przyzwyczaic :-))). Teraz mam priorytet kupuje 19" do swiat - wszystko
zrobie ale Samsunga 900IFT musze miec :-)

--
Pozdro
    The EaGle    *** www.mitsubishiklub.pl ***