Re: Athlon XP

Autor: Roger (roger7_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 21:08:52 MET

"TheZas" <zas_at_wr.home.pl> wrote in message
> Witam !
>
> Czy do Ahtlona XP potrzebna jest płyta z chipsetem AMD?
> A może wystarczy VIA na której chodzi Athlon 850HMz?

Wystarczy plyta, ktora obsluguje Athlony XP.
Miedzy innymi takowe sa na chipsecie VIA KT266A, KT266, niektore plyty na
KT133A,
AMD 761,

> Drugie pytanie do tyczy RAID i dysków twardych. A mianowicie jak już mam 2
> HDD i 2 CD-Rom (DVD+CDRW) czy mogę podłączyć jeszcze jeden HD? (nie
> zakładając żadnych macierzy).
> Na zwykły kontroler można 4 urządzenia IDE a RAID?

Do dodatkowego kontrolera,
ktory nazywasz RAID (pewnie z racji tego, ze obsluguje pewne tryby RAID),
mozna podlaczyc tyle urzadzen ile przewiduje producent. Dokladnie powinno
byc to opisane w instrukcji.
Np. popularne kontrolery HPT-366/370 obsluguja 2 porty po 2 urzadzenia
kazdy -
- czyli standardowo 4 urzadzenia

--
Roger