Re: Temat stary jak świat TEAC czy LG

Autor: ES (ela_at_skorska.net)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 19:50:20 MET

> Ja bym się raczej na taki układ nie zdecydował i poszukałbym sprzedawcy
> który sam daje na sprzęt gwarancję ....

A co zrobisz, jesli w ciagu roku firma-sprzedawca przestanie istniec ?

Nie interesują mnie gwarancje producenta. Zepsuje się, to zwracam do sklepu
i to jego broszka co z tym
> zrobi.

No wlasnie, co zrobi ? Ja ide do jednego z dwoch serwisu w moich miescie -
rozmawialam z nimi przed kupnem, to sa fachowcy i na ogol naprawa jest
natychmiastowa.

> O jakości nagrywarki dowiesz się dopiero jak sie skończy gwarancja ;-)

Tym bardziej !!! - mam serwis, a Ty co zobisz ze swoim Teakiem - wyrzucisz
do kosza !!!

Pozdrawiam
Ela