Autor: ES (ela_at_skorska.net)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 19:50:20 MET
> Ja bym się raczej na taki układ nie zdecydował i poszukałbym sprzedawcy
> który sam daje na sprzęt gwarancję ....
A co zrobisz, jesli w ciagu roku firma-sprzedawca przestanie istniec ?
Nie interesują mnie gwarancje producenta. Zepsuje się, to zwracam do sklepu
i to jego broszka co z tym
> zrobi.
No wlasnie, co zrobi ? Ja ide do jednego z dwoch serwisu w moich miescie -
rozmawialam z nimi przed kupnem, to sa fachowcy i na ogol naprawa jest
natychmiastowa.
> O jakości nagrywarki dowiesz się dopiero jak sie skończy gwarancja ;-)
Tym bardziej !!! - mam serwis, a Ty co zobisz ze swoim Teakiem - wyrzucisz
do kosza !!!
Pozdrawiam
Ela
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:18:32 MET DST