Re: Gravis UltraSound

Autor: #_at_%$#!^%#$
Data: Thu 08 Nov 2001 - 09:32:12 MET

mam jeszcze gravisa 1st w jednym kompie...

- jak sie bardzo upierasz to PNP + krotkie simy dokup (bo bez tego nie jest
kompatybilny z podstawowym gravisem)
- mij gus chodzi pod dowolnym systemem w dowolnej konfiguracji ale wynmaa to
wylaczania pnp i podobnych dzialan
- programy obslugujace gravisa - miodzio, ale emulacje sb i rolanda itp
czesto wymagaja niezlej gimnastyki
(polecam dos 6.22 - bo w pozniejszych systemach 95/98 ciezko wysuplac az
tyle ram'u wolnego), po za tym polecam
duza cierpliwosc.
- aby dziwek byl extra trzeba minimum 1mb ramu (na kosciach od AT w
kalycznych gus'ach i krotkie simy w gus-pnp))

lepiej kup sb, nawet awe 32, i daruj sobie obsluge gus'a

ale i tak uwazam ze jest to super karta!!!!

--
..
Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomości do grup