Jak sprawdzić producenta płyty głównej?

Autor: Waldek (gimbiez_at_poczta.fm)
Data: Thu 08 Nov 2001 - 09:20:41 MET

Jak w temacie, ale najlepiej bez zdejmowania obudowy.
Po starcie pojawia się tylko info o biosie a o płycie gł. nic nie ma.

Chodzi mi o to, że mam troche starszą płytę (na celerona 400) z zinegrowaną
kartą muzyczną a nie mam do niej sterownikow i nie wiem gdzie ich szukac,
napewno znalazlbym na stronie producenta plyty, stad moje pytanie i prosba.

Uzywalem programiku do identyfikacji biosu i gdzies tam pojawila sie tan
nazwa WINBOARD I/O ale to są urzadzenia wej/wyj chyba. Bylem na stronie
Winboard i nie ma tam zadnych informacji o plytach glownych wiec to chyba
falszywy trop.

Po zdjeciu obudowy (bez demontazu kart) na plycie rowniez nie widze zadnej
nazwy, gdzie powinienem jej szukac?

Pozdrawiam,
Waldek