Re: AutoCAD i AMD XP czy AMD THUNDERBIRD czy P4

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 13:10:23 MET

On 6 Nov 2001 11:32:10 GMT, twlodar_at_pse.pl (Tadeusz Włodarczyk) wrote:

>-kartę grafiki (nie znam osiągów Nvidii w 2D, mogę zaś polecić Matroksa
> G400 i najnowsze ATI, te z 64MB pamięci),
A po co 64MB pamieci przy 2D ????????? Takie ilosci pamieci poterzebne
sa owszem ale przy pracy w 3D gdzie wyswietlasz modele z duzymi
teksturami itp.b (Troszke w 3D robie....)
Jesli praca bedzie w 3D to matroxa bym odradzal ze wzgledu na fatalny
dopal OGLa.

> wskazał (nie bijcie) na PIII ze względu na bardzo dobre FPU.
Nie bijemy tylko sie podsmiewamy. Przeciez koproc PIII jest mniej
wydajny niz ten z AMD :-)

>I nie zapomnij o monitorze: co najmniej 17 cali!
Raczej 19' - chyba ze ktos ma przyzwyczajenia z ACADa 12 pod DOS i
wszystko z lini komend klepie ;-). (jak sie kilka toolbarow wyciagnie
w ACADzie to sie troszke tego miejsca na ekranie potrafi zrobic malo
(chyba, ze ma sie czas i samozaparcie i zrobi sie wlasne
zopymalizowane toolbary z najczescie uzywanymi funkcjam)

Pozdro
GLide