Re: AutoCAD i AMD XP czy AMD THUNDERBIRD czy P4

Autor: Tadeusz Włodarczyk (twlodar_at_pse.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 12:32:10 MET

On Tue, 06 Nov 2001 09:53:19 GMT, _mat_ wrote:

>Ktory procesor bedzie odpowiedniejszy do pracy z AutoCADem 2000 i
>CORELem
>1) AMD XP 1500+
>2) AMD THUNDERBIRD 1400/266
>3) Pentium 4 1500
>Wszystkie trzy procesory miałyby działać z pamieciami DDR (co najmniej
>256 MB)
>I drugie pytanie: Czy AMD XP 1500+ jest faktycznie wydajniejszy od
>AMD THUNDERBIRD 1400/266
>Prosze was o krotka odpowiedz, temat nie musi byc rozwiniety na 30 i
>wiecej postow :)))

Przez ponad dwa lata miałem przyemność pracować z A14 i A2000 w firmie PSA
Hersz (robiłem projekty instalacji teletechnicznych). Jeżeli mam być
szczery, to konfiguracja sprzętu dla takich wymagań powinna być lekko
inna. Rozmyśl dokładnie, jakiego rozmiaru projekty będziesz wykonywał
(wielkośc plików przede wszystkim). Jeżeli będą to duże projekty, z
wieloma warstwami, jak np. projekt Platan Park-u, TP S.A. na Moniuszki w
Warszawie, Sadyba Best Mall lub Reform Center/Plaza, to postaw w pierwszej
kolejności na:
-dysk SCSI, naprawdę poczujesz rożnicę w czasie otwierania,
-kartę grafiki (nie znam osiągów Nvidii w 2D, mogę zaś polecić Matroksa
 G400 i najnowsze ATI, te z 64MB pamięci),
-pamięć, tu nie żałuj, 1024MB to dla dużych wymagań wcale nie za dużo,
-procek sobie wybierz sam, na pewno każdy da sobie radę, chociaż ja bym
 wskazał (nie bijcie) na PIII ze względu na bardzo dobre FPU.
A dla malutkich rysuneczków typu schemacik blokowy cepa to najtańsza
maszyna za 1600 zł będzie za dużo. :)

I nie zapomnij o monitorze: co najmniej 17 cali!

pozdrawiam
tadzik

--