Re: Twardziel 40GB

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 08:09:55 MET

> czy moze znacie jakies ogolne zasady ograniczen pojemnosci dyskow?
> mam barakudke III 30GB na ABicie BE-6 II i jest miod, czy teraz po
> wstawieniu 40 bedzie problem?

Moze byc, chociaz sam widzialem Abita na BX-ie ktory widzial wieksze dyski,
ale nie pamietam oznaczenia tej plyty.

> skad to mam wiedziec? (BX)

Masz do wybopru kolejno:
1. Zapytac kogos kto ma taka plyte i dysk >32GB,
2. Sprawdzic na stronie producenta i przy okazji zaktualizowac BIOS.
3. Pozyczyc dysk 40GB i sprawdzic u siebie.
4. Zalozyc ze nie bedzie dzialac i kombinowac z DiskManagerami.

pozdr.
CHOOCH