Odp: Twardziel 40GB

Autor: Michal Glebowski (praca) (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 17:02:27 MET

czy moze znacie jakies ogolne zasady ograniczen pojemnosci dyskow?
mam barakudke III 30GB na ABicie BE-6 II i jest miod, czy teraz po
wstawieniu 40 bedzie problem?
skad to mam wiedziec? (BX)
m227

Użytkownik Chooch <lawniczak_at_idea.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9s8rds$g55$1_at_sunflower.man.poznan.pl...