Re: HP690C i wyschnięty kolorowy kartridż

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 11:17:20 MET

Użytkownik "juij" <juij_at_HaTeSPAM.poczta.fm> napisał w wiadomości news:9s73hb$s13$1_at_news.tpi.pl...
> Od dość dawna nie było już kolorowego tuszu, ale drukowałem nadal bo w
> zasadzie kolor nie jest mi potrzebny. Tylko że ostatio drukarka się
> zbuntowała i twierdzi że nie ma kolorowego kartridża i nie będzie wogóle
> drukować. Czyżby kartridż miał jakiś czujnik atramentu?

Wyjmij pojemik o oglądnij styki (te blaszki). Przetrzyj spirytusem - może
jakieś zwarcie jest. Jeżeli nic nie pomoże - kup nowy pojemnij (wtedy
się dowiesz, czy to uszk. poj., czy drukarka). Jak skończy się tusz
w sprawnym poj. - przelejesz poz. zawartość z uszkodzonego ...

> Pożyczyłem kolorowy od znajomej i drukuje, czyli problem jest z
> pojemnikiem, który jest niestety dość drogi :(. Da się to może jakoś
> przeczyścić? Może są jakieś tańsze zamienniki?

Aaaa - czyli uszk. pojemnik - czyli kup nowy, albo baw się w naprawienie ...
(wiem - ~130zł).

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl