HP690C i wyschnięty kolorowy kartridż

Autor: juij (juij_at_HaTeSPAM.poczta.fm)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 23:23:39 MET

Od dość dawna nie było już kolorowego tuszu, ale drukowałem nadal bo w
zasadzie kolor nie jest mi potrzebny. Tylko że ostatio drukarka się
zbuntowała i twierdzi że nie ma kolorowego kartridża i nie będzie wogóle
drukować. Czyżby kartridż miał jakiś czujnik atramentu?

Pożyczyłem kolorowy od znajomej i drukuje, czyli problem jest z
pojemnikiem, który jest niestety dość drogi :(. Da się to może jakoś
przeczyścić? Może są jakieś tańsze zamienniki?

Kupienie napełniaczy chyba odpada, bo zdaje się że w środku zaschło i
przydałoby się to jakoś przeczyścić o ile to możliwe?

--
Pozdrawia
Wojtek <juij_at_HaTeSPAM.poczta.fm> - bez 'HaTeSPAM.'