Re: problem -wlaczenie dowolnej aplikacji zaburza dzwiek

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 10:44:17 MET

"Wujaszek" <wujaszek_at_surfy.net> wrote in message...
> hey, mam drobny problem. Sluchajac muzyki z CD odtwarzanej z DVD
> wlaczam jakas aplikacje, np Photoshop 6 czy nowe okno w Internecie
> Exp, i wtedy na pare sekund muzyka zaczyna sie rwac, "jakac", szarpac
> i w momencie kiedy dana aplikacja juz sie zaladuje wszystko wraca do
> normy. Nie wydaje mi sie ze mam zbyt slabe zasoby . Mam athlona 900,
> ramu 384, plyte abita kt7a, karte graficzna SB live value, graficzna
> abit geforce 2mx. Dlaczego wiec karta graficzna sobie nie radzi???

jaki dysk twardy, jaki system operacyjny, gdzie podpiety dysk (VIA / HPT),
czy zainstalowany VIA 4in1 / sterowniki do HPT, czy wlaczone dma dla hdd, w
ktorym slocie pci siedzi live no i wreszcie co to za muzyka (MP3?). itp,
itd...

--
V.E.G.E.T.A.
Vigilant Electronic Galactic Exploration and Troubleshooting Android