problem -wlaczenie dowolnej aplikacji zaburza dzwiek

Autor: Wujaszek (wujaszek_at_surfy.net)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 23:35:45 MET

hey, mam drobny problem. Sluchajac muzyki z CD odtwarzanej z DVD
wlaczam jakas aplikacje, np Photoshop 6 czy nowe okno w Internecie
Exp, i wtedy na pare sekund muzyka zaczyna sie rwac, "jakac", szarpac
i w momencie kiedy dana aplikacja juz sie zaladuje wszystko wraca do
normy. Nie wydaje mi sie ze mam zbyt slabe zasoby . Mam athlona 900,
ramu 384, plyte abita kt7a, karte graficzna SB live value, graficzna
abit geforce 2mx. Dlaczego wiec karta graficzna sobie nie radzi???