Re: Pomocy-WinXP a plyta Soltec VIA

Autor: sqniC (sqnic_at_irc.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 14:49:42 MET

> Podejrzewam, ze jest cos z kompatybilnością mojej plyty głównej lub
> procesora. Ale to sa to bardzo popularne urzadzenia i wykluczam aby nie
> mogly ona współpracować z nowym Windows. Ale może cos trzeba wgrac przy
> instalacji Windows XP. Oczywiście service Pack do plyty zainstalowałem, ale
> to nie pomoglo.

Jedyny problem tkwi w kolejnym bublu, ktorym uraczyl nas Microsoft :>

Ale jesli jestes uparty i koniecznie chcesz to zainstalowac ...
Wyciagnij swoja karte graficzna (glowe sobie prawie dam uciac ze riva;)
i wsac jakas stara poczciwa... w moim przypadku byla to 2 Mb ATI.
Wtedy instalka ruszy na 99%

pozdr.
sqniC