Re: komputerek za 6 tys...

Autor: Klaudiusz (fatla_at_post.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 09:37:58 MET

> Nie rozumiem takich wypowiedzi. Że Ty korzystasz z P166 i Ci to
> wystarczy to znaczy, że nikt nie może kupić sobie lepszego komputera?
> Nie wiem z jakiego systemu korzystasz, ale np. praca pod Win 2K ze
> 128 MB nie należy do przyjemnych, więc przy obecnych cenach pamięci
> kupowanie 128 MB jest raczej mało sensowne. Co do Durona to się
> częściowo zgadzam, osobiście jestem zwolennikiem kupowania procesora
> ze średniej półki mniej więcej raz na rok i tak wychodzi się na tym
> lepiej niż np. kupując raz na 3 lata jeden z droższych procesorów
> [...]

Widze, ze nic nie zrozumiales ... i tak tego komputera nie wykorzysta w 5%.
W pracy mam PIII 600 i potrafie go zatkac na weekend, ale nie grami lecz
obliczeniami a placenie o xxx zloty wiecej bo procek jest szybszy o 0,001%
to glupota i tyle. Sa zastosowania gdzie taki komputer przydalby sie ale do
pracy w Wordem i Exelem???

Wole dobra 17 niz tania 19, a co do W2K to PIII i 128 RAM'u sobie niezle
radzi.

Klaudiusz