Re: komputerek za 6 tys...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 31 Oct 2001 - 23:56:04 MET

Niejaki(a) Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> o kulerach nie mam pojecia, wzialem na chybil trafil z cennika taki w miare
> tanszy, ale chyba zdam sie na opinie sklepu..

poogladaj rozne testy jak bedziesz mial czas na:
www.tweak.pl (+linki)
www.tomshardware.com
www.anandtech.com
www.overclockers.com
www.vr-zone.com
www.hardocp.com (?)

> no wlasnie, ta 100, ale co do plyty, to chyba przstawie sie na
> Microstar K7T266 Pro2-RU (MS-6380 V2.0) 738

na kt266? to moze lepiej k7master? :) albo k7t turbo le? i 3x 512mb na
dzien doberek i max. procek jaki w nia wchodzi - czyli wejdzie w nia
2.0ghz mocy, a nasze palomino ma 1.33, po szczesliwym podkreceniu to
moze i 1.6? :)

> tansze, a ma 3 dimmy, bedzie 2*256, a np w lutym dojdzie 1*512
> a pozniej, to juz gosc sie bedzie martwil ;)
> (to nie dla mnie komp, tylko dla kumpla... ja nie jestem taki bogaty :( )

roznica w wydajnosci sdramow a ddrow siega 10% w normalnym dzialaniu
(gry, itp), w oprog. ktore porzadnie korzysta z pamieci do 30%. za to
roznica miedzy 512 a 1536 jest kuszaca... ;)

> a msi?

toze mozet byt ;) nawet wole msi ;)

> a dodatkowy wiatraczek do obudowy, obudowa big tower, i hdd bedzie mial
> wokol troche wolnego miejsca, wystarczy?

no nie wiem. ja zawsze na wszelakie 7200rpm zapodawalem, just in case...

> prawdopodobnie na razie bedzie bez dvd ani cd - ma jakiegos noname *52, i do
> gwiazdki wystarczy, a pozniej dvd
> btw mam w 2 kompach odpowiednio toshiba dvd 4/32 i lg dvd 8/48 i nie mam
> ABSOLUTNIE zadnych problemow z plytkami cd/r/rw, a nawet mam pare r tak
> nagranych, ze tylko dvd je czytaja, a cdki niet nawet nagrywarka ich nie
> czyta!

kwestia modelu. ja rozne rzeczy widywalem...

> eeee ale to sa jakies kurduple i jakiejs dziwnej firmy...

6x 5.25" + 2x 3.5" external + 4x 3.5" internal i wysokosc 65cm to malo?
ja mowilem o tych najwiekszych bydlakach ;)

> a o codegenach to myslalem o czyms takim:
> http://www.codegengroup.com/product-7010-7001.html
> moze zly numer napisalem, ale 7010 czy 7013, kto by tam patrzyl ;))

codegen sam nie wie co sprzedaje ;) jesli to jest jakis ladny big to
bierz, ale jak jakies uciapkowione to nie polecam, brzydkie toto...
ostatnio widzialem codegena, ktory mial przedni panel stylizowany na
nokie 3310 :/

> zeby placic za znaczek, zreszta ta ich klawiatura jest gorzej wyprofilowana,
> sam juz mam druga microsofta, a ten koles dla ktorego bedzie ten komp, tez
> dotad meczy microsofta :)

no to kalwe chicony ergonomiczna i odjedziesz z profilowaniem, ja mam
taka dwuletnia, ladnie juz wytarta, ale dziala przecudownie :) koszt:
60zl. nie do zdarcia :)

to za m$ placisz za znaczek ;P

> 19'' NEC FE950+ 1999
>
> ????
>
> 96khz :(
> a fp950 to juz za gruba kasa....

hmmm... 1920x1080_at_85Hz zapodasz... tak samo 1920x1200_at_75Hz... i 1024x768
@110Hz... kwestia gustu...

najlepiej by bylo porownac kilka modeli w jakims sklepie... ale to
19"tki, wiec to musi byc dobrze zaopatrzony sklep. monitorkan ie polecam
kupowac w ciemno.

> ew. w gre by wchodzil mag 810fd, ale podobno trinitronon psuje sie geometria
> po jakims roku (zaslyszane tutaj...) ?

tego to nie wiem, wiem za o, ze zbyt czesto jak na sony zdarzaja sie
odpady..

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|