Re: GFX TV out

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 08:16:05 MET

Użytkownik todus <todus_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9s4j7r$oin$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Mam niewielki problem. Mam GeForca MX 400 z TV out'em. Na wyjciu karty mam
> dwa zlacza: Composite i S-Video.
Norma ! większość tak ma

> Probowalem polaczyc karte z TV poprzez Composite Video ale nic z tego -
> tylko nieruchomy obraz pulpitu Windozy - zero ikon i reakcji na ekranie
> telewizora. Zmienialem tryby wyswietlania obrazu we wlasciwosciach obrazu
TV
> (rozne rodzaje RGB i NTSC)

ze co ??? chyba PAL pr NTSC ???
sprobuj na PAL'u

> Czyzby trzeba polaczyc karte graf. poprzez S-Video.
> Gdyby nie wersja OEMowa (zero instrukcji) owej grafiki to bym sobie moze
> poradzil a tak to masz babo placek ;-)
>
> Bede wdzieczny za wskazowki:
> Todus

by first : jakie stery używasz ??? Oficjalne NVidii DEtonatory ????
po drugie co odpalałeś ??? Clone czy dwa pulpity ??? po trzecie przez stery
we włąściwościach czy za pomocą programu typu TVTool or TVCC2000 (w
zależności od chipu TV-Out'a)
musi pójść !!!!
a taka uwaga od czasu jak używam ostatnich officjalnych 21.xx (cośtam
cośtam) to mi wiesza sie komp przy powrocie z TV-Out'a ze sterowników :-(((
a i nie ma dwóch pulpitów - nędza
(a wszystko przez to ze u mnie w Bydgoszczy nigdzie nie można kupić ATi
RADEON VE!!!!!!!!!!!!!)