GFX TV out

Autor: todus (todus_at_poczta.fm)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 00:34:15 MET

Mam niewielki problem. Mam GeForca MX 400 z TV out'em. Na wyjciu karty mam
dwa zlacza: Composite i S-Video.

Probowalem polaczyc karte z TV poprzez Composite Video ale nic z tego -
tylko nieruchomy obraz pulpitu Windozy - zero ikon i reakcji na ekranie
telewizora. Zmienialem tryby wyswietlania obrazu we wlasciwosciach obrazu TV
(rozne rodzaje RGB i NTSC)

Czyzby trzeba polaczyc karte graf. poprzez S-Video.
Gdyby nie wersja OEMowa (zero instrukcji) owej grafiki to bym sobie moze
poradzil a tak to masz babo placek ;-)

Bede wdzieczny za wskazowki:
Todus