Re: JetWay 849BS czy PCChips M812LMR ?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 18:37:19 MET

Użytkownik Egghead <WYTNIJ.egghead_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9u4776$ap2$1_at_news.tpi.pl...
> Tylko nie PCChips. To najbardziej awaryjne płyty jakie znam. Swego czasu
> M747 i M726 (niewiele przesadzam) połowa była fabrycznie niesprawna, potem
> co 10 wracała do serwisu. Wydajność żenująca. Zaś JetWay nie jest wcale
> najgorszą firmą. Po prostu są u nas mało znani.

Używaną M726 AT/ATX ostatnio kupiłem do zmodernizowania gruchota w pewnej firmie
i niestety umoczyłem 140zł.
Po wsadzeniu Celka 466 i przejściówki PPGA poszedł siwy
dym ze Slot1. Efekt procesory na slot1 i przejściówki PPGA już nie działają.
Startuje tylko na przejściówce FCPGA za 40zł (z regulacją Celeron-Coppermine)
ale jest strasznie niestabilna, nawet Norton Commander wiesza się czasami.

Nienawidzę pcshita, kolejny raz się naciąłem ...

PeJot