Re: MSI k7t266 - gra Operation Flashpoint resetuje system

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 18:37:38 MET

Użytkownik Fido <rk_at_telefony.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9u5knu$mju$1_at_news.tpi.pl...
> gra Operation Flashpoint resetuje system
>
> Zacząłem eksperymentować z via 4in1ver2.35 i 2.34 i pache AGP4.10
> i znowu gra się resetuje
>
> próbuję różnie:
> w ver2.35 nie chodzi mi CD rom - zawsze muszę odinstalowywać ATAPI
> w pache AGP 4.10 nie ma jednego stera (viagart.dvr)- więc wskazuje z
> 4in1ver2.35 ale pomimo że mam win 98 to wskazuje winMI bo tam tylko jest)
>

> dawniej gra chcodziła na ver 2.34 z odinstalowanym ATAPI
> czy wiesz co to za przyczyna
>
> może to ram
> mam sandre ale to wer. demo i tam chyba nie ma sprawdzania RAMu

> [...]

Masz beznadziejnie skonfigurowany komputer
i lepiej zanieś go do serwisu bo nic Ci nie pomogą
zgadywanki na grupie.

Trzeba poprzeglądać wszystkie opcje w biosie(zwłaszcza
dla AGP-wyłączone agpx4/fastwrites i pamięci-cas na 2.5 ), zainstalować od nowa system+poprawki,
sterowniki chipsetu płyty - 4.35 i karty grafcznej (21.88- www.tweak.pl ),
sprawdzić chłodzenie/pamięci/zasilacz itd.
Jeżeli masz stary win98 (miał fure błędów) to wypróbuj win98se+ shutdown patch.

PeJot