Re: 700mhz?

Autor: Riley (Riley_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 23:50:31 MET

Jeśli pracuje stabilnie, to wyciskaj ile się da.
PCI jest stabilne do 37,5 MHz, a później...to już nie wiadomo.
Kiedyś miałem manię chłodzenia procesora.
Udało mi się go oziębić z 37stopni C do 22.
Przy w sumie 7 wentylatorach.
A 55stopni to trochę dużo... :)

---==Riley==---

Użytkownik WiR <crak.net_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9s40d8$o6j$1_at_news.lublin.pl...
> Witam
> Mam taki komputer
>
> Procesor - Intel Pentium III 667Mhz FBS 133Mhz
> P.Glowna - Asus Cubx ATX ( Intel 440BX )
> P.Ram - Kingston 128MB ( 133Mhz )
> Reszta chyba nie istotna
> Dzisiaj cos mnie naszło żeby podkręcić procesor, wiatrak to zwykły BOX do
P3